Ekolojik Ayak İzim

Okul Grupları
Ortaokul

Yüz Yüze

Bir kumsalda ya da ormanda yürüdüğümüzde ardımızda bıraktığımız en belirgin iz nedir? Daha önce ekolojik ayak izi, su ayak izi ve karbon ayak izi kavramlarını duymuş muydun? 17. İstanbul Bienali’nin sürdürülebilirlik, iklim değişikliği, ekoloji ve insanın doğal çevre üzerindeki etkisi temalarından yola çıktığımız bu atölyede gezegen üzerindeki etkimizi ölçmek için kullanılan ekolojik ayak izimiz ve bu izi küçültme yöntemleri üzerine sohbet ediyoruz. Resim kağıtlarımızı, katlama tekniği kullanarak hareketli hale getiriyor, ekolojik ayak izin kavramını akılda kalıcı bir şekilde görselleştiriyoruz.

Malzemeler
Resim kağıdı
Renkli boyalar

İlişkili Sergi: 17. İstanbul Bienali

Hafta İçi Çevrimiçi Öğrenme Programı
Perşembe, Cuma
10:00-10:30
10:45-11:15
11:30-12:00 

Çevrimiçi Rehberli Tur ve Atölye Çalışması bedelsizdir.  En az 10 en fazla 60 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir. Rezervasyonun onaylanmasının ardından atölye linki sadece kayıtta kullanılan e-posta adresine iletilmektedir.

​​Etkinlik sonunda katılımcılara e-posta aracılığıyla katılımcı belgesi gönderilecektir.

Zoom Meeting uygulaması üzerinden gerçekleşecek etkinlikte, rehber eşliğinde yapılan çevrimiçi sergi turundan sonra, sergiye yönelik atölye çalışması yapılacaktır. Atölyede kullanılacak malzemeler katılımcının kendisi tarafından temin edilecektir.

Detaylı bilgi: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor . Yükleniyor...
yükleniyor .. Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Padişahın Emriyle

Padişahın Emriyle

Resimde Żmurko bir harem odasının egzotik imgesini, parlayan kumaşlar, saçılmış mücevherlerle birlikte sunuyor, burayı “padişahın emriyle” öldürülmüş bir odalığın heykeli andıran güzel bedeni için bir dekor olarak kullanıyor. 

Varna Savaşı

Varna Savaşı

Stani̇sław Chlebowski 1864-1876 yılları arasında İstanbul’da Sultan Abdülaziz’in saray ressamı olarak çalıştı. Abdülaziz de sanatsal yeteneğe sahipti ve Chlebowski’nin yaratıcı sürecine aktif olarak katıldı.

Viyana'dan Dönüş

Viyana'dan Dönüş

Józef Brandt, 17. yüzyıl Polonya’sına büyük ilgi duymuştur. En sevdiği temalar arasında savaş sahnelerinin yanı sıra muharebenin öncesi ve sonrasını ele alan gündelik yaşam sahneleri bulunmaktadır.