Akrilik Boya ile Manzara

Okul Grupları
Lise

Yüz Yüze

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Oryantalist Resim Koleksiyonu’ndan Kesişen Dünyalar: Elçiler ve Ressamlar ve Osman Hamdi Bey sergilerinirehber eşliğinde gezen öğrenciler, sergideki panoramik İstanbul manzaralarından ilham alıyor. Atölyede öğrenciler, manzara resminin gelişim ve türlerini öğreniyor, ardından diledikleri türdeki manzarayı, akrilik boyalar kullanarak resmediyor.

Hafta İçi Yüz Yüze Öğrenme Programı
Perşembe
10.30-12.00
13.30-15.00

İlişkili Sergi: Kesişen Dünyalar: Elçiler ve Ressamlar, Osman Hamdi Bey

Özel okulların rehberli tur ve atölye çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 200 TL
Devlet okulları için rehberli tur ve atölye çalışması ücretsizdir.

En az 10 en fazla 30 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir.

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Giacometti ve İnsan Figürü

Giacometti ve İnsan Figürü

Alberto Giacometti sergisinin ikinci bölümü, büyük yapıtlarla birlikte çoğunluğu 1950-1960 yılları arasında gerçekleştirilmiş, sanatçının dünya algısını geliştirdiği ve gerçeği olduğu gibi değil de gördüğü gibi yansıttığı olgunluk dönemi yapıtlarını ele alıyordu. 

Giacometti’nin Son Yapıtları

Giacometti’nin Son Yapıtları

Ölümünden önceki yıl, 1965 yılında, Alberto Giacometti New York, Museum of Modern Art’ta, Londra, Tate Gallery’de ve Danimarka, Louisiana Museum of Art’ta büyük başarı kazanan üç kapsamlı retrospektif sergi için çağrılır. 

Sonsuz Paris (1959-1965)

Sonsuz Paris (1959-1965)

1960’lı yıllarda, Alberto Giacometti yaşadığı kente, Paris’e, sokaklarını, kafelerini, atölyesini ya da karısı Annette’in dairesi gibi daha özel yerleri çizerek saygısını sunmuştur, bu çizimler onun en son kitabını oluşturacaktır: Paris sans fin (Sonsuz Paris).