Kaplumbağa Çizimi ve Fincan Tasarımı

Okul Grupları
İlkokul ve Ortaokul

Yüz Yüze

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Oryantalist Resim Koleksiyonu, “Kesişen Dünyalar: Elçiler ve Ressamlar” sergisi ve Osman Hamdi Bey Bölümü’nü dijital ortamda rehberli tur ile gezen öğrenciler, Osman Hamdi Bey’in ünlü eseri “Kaplumbağa Terbiyecisi”nden ilhamla temel çizim yönergeleri eşliğinde kaplumbağa resmi yapıyor.

Kütahya Çini ve Seramikleri Koleksiyonu “Kahve Molası” sergisine yönelik dijital rehberli turun ardından ise çocuklar kahve fincanlarını tasarlıyor. Çizimlerini hayal güçleri aracılığıyla boyalarla renklendiriyor.

Malzemeler:
Kağıt
Renkli boya kalemleri

Hafta İçi Çevrimiçi Öğrenme Programı
Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma

10:00-10:30
10:45-11:15
11:30-12:00 

Özel okulların Çevrimiçi Rehberli Tur ve Atölye Çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 6 TL
Devlet okulları için Çevrimiçi Rehberli Tur ve Atölye Çalışması bedelsizdir. 

En az 10 en fazla 60 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir. Rezervasyonun onaylanmasının ardından atölye linki sadece kayıtta kullanılan e-posta adresine iletilmektedir.

Rezervasyon Formu

İlişkili Sergi: Kesişen Dünyalar: Elçiler ve RessamlarKahve Molası

“Kesişen Dünyalar: Elçiler ve Ressamlar” koleksiyon sergisine yönelik Öğretmen Rehber Kitapçığı'na ulaşmak için tıklayınız
“Kahve Molası: Kütahya Çini ve Seramiklerinde Kahvenin Serüveni” sergisine yönelik Öğretmen Rehber Kitapçığı'na ulaşmak için tıklayınız.

Varna Savaşı

Varna Savaşı

Stani̇sław Chlebowski 1864-1876 yılları arasında İstanbul’da Sultan Abdülaziz’in saray ressamı olarak çalıştı. Abdülaziz de sanatsal yeteneğe sahipti ve Chlebowski’nin yaratıcı sürecine aktif olarak katıldı.

Viyana'dan Dönüş

Viyana'dan Dönüş

Józef Brandt, 17. yüzyıl Polonya’sına büyük ilgi duymuştur. En sevdiği temalar arasında savaş sahnelerinin yanı sıra muharebenin öncesi ve sonrasını ele alan gündelik yaşam sahneleri bulunmaktadır. 

Deniz Hamamları

Deniz Hamamları

Evliya Çelebi’nin ünlü eseri Seyahatname’den anlaşıldığı üzere deniz hamamlarının geçmişi 17. yüzyıla dayanır, kabul görerek yaygınlaşması ise Batılılaşmanın da etkisiyle 19. yüzyılın ortalarını bulur.