Sihirli Katlama: Hareketli Karakterler

Okul Grupları
İlkokul

Yüz Yüze

Marcel Dzama: Ay Işığıyla Dans’ı rehber eşliğinde gezen öğrenciler, Dzama’nın hayal dünyasından ilhamla, atölyede basit kâğıt katlama teknikleriyle hareketli hayvan figürleri tasarlıyor. Katlandığında ağzı kapalı görünen hayvanlar, kâğıt açıldığında ağızlarını açıyormuş gibi görünerek dinamik ve eğlenceli bir form kazanıyor.

Hafta İçi Yüz Yüze Öğrenme Programı
Perşembe
10.30-12.00
13.30-15.00

Özel okulların rehberli tur ve atölye çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 200 TL
Devlet okulları için rehberli tur ve atölye çalışması bedelsizdir.

 En az 10 en fazla 30 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir.

Detaylı bilgi için: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

1857’de Beyoğlu Postacılar Caddesi’nde “El Chark Societe Photograhic” adlı bir stüdyo açan levanten kökenli Pascal Sébah, 1860 yılında fotoğraf tekniğini iyi bilen ve bu alanda Paris’te çalışmalar yapmış A. Laroche adında bir Fransızla birlikte çalışmalarını sürdürmek üzere Rus Elçiliği’nin bitişiğindeki stüdyosuna taşınır...

#MisafirYazılar Veri Girişi: Sevgi ve Korku Üzerine

#MisafirYazılar Veri Girişi: Sevgi ve Korku Üzerine

Bilgisayarları beni kızdıran, güldüren dostlarım gibi görüyorum. Bu yüzden Behar’ın koca bir salonda dans ederek temizlik yapan robotlarını görünce, hem ıssız bir odada yalnız kaldıklarını görüp üzüldüm, hem de neşeyle dans etmelerinden keyiflerinin yerine olduğunu hissedip sevindim.

Gece Yarısı Hikâyeleri: COGITO <br> Tevfik Uyar

Gece Yarısı Hikâyeleri: COGITO
Tevfik Uyar

Duruşma salonunun büyük bir mekan olacağını hayal etmişti. Hiç de öyle değildi. Kendi evinin salonu kadar bir yerin bir tarafını biraz yükseltip, üzerine yüksek bir kürsü yerleştirmişlerdi.