Toprağın Altı, Toprağın Üstü

Pera Çocuk
7-12 Yaş

  • 25 Eylül 2022 / 15.00
  • 9 Ekim 2022 / 15.00
  • 15 Ekim 2022 / 13.00
  • 23 Ekim 2022 / 15.00
  • 6 Kasım 2022 / 15.00
  • 12 Kasım 2022 / 13.00

17. İstanbul Bienali’nin kavramsal yola çıkış noktası olan kompostlaşma sürecinden ilham alıyor, gözümüzü toprağın altı ve üstü arasındaki canlılık, enerji ve besin döngüsüne çeviriyoruz. Sünger, keçe, guaj boya gibi malzemeler aracılığıyla; bitkiler, bakteriler, solucanlar ve diğer toprak canlıları arasındaki bu döngüyü kağıt yüzeylerimizin üzerine resmediyoruz. Bir parçası olduğumuz doğa ve onun diğer unsurlarına farklı bir gözle bakarken hayal gücümüzü geliştiriyoruz.

İlişkili Sergi: 17. İstanbul Bienali 
Yaş Grubu: 7-12
Süre: 90 dakika
Kontenjan: 10 kişi 

Etkinlik ücretsizdir, rezervasyon gereklidir.

Etkinlik Pera Müzesi’nde (yüz yüze) gerçekleşecektir.

Detaylı bilgi: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor . Yükleniyor...
yükleniyor .. Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Guillaume Berggren

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Guillaume Berggren

Fotoğraf tekniğini Berlin’de öğrenen Berggren İstanbul’a gelene kadar pek çok farklı Avrupa kentinde çeşitli işler yaparak yaşamını sürdürür. 

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

1857’de Beyoğlu Postacılar Caddesi’nde “El Chark Societe Photograhic” adlı bir stüdyo açan levanten kökenli Pascal Sébah, 1860 yılında fotoğraf tekniğini iyi bilen ve bu alanda Paris’te çalışmalar yapmış A. Laroche adında bir Fransızla birlikte çalışmalarını sürdürmek üzere Rus Elçiliği’nin bitişiğindeki stüdyosuna taşınır...

#MisafirYazılar Veri Girişi: Sevgi ve Korku Üzerine

#MisafirYazılar Veri Girişi: Sevgi ve Korku Üzerine

Bilgisayarları beni kızdıran, güldüren dostlarım gibi görüyorum. Bu yüzden Behar’ın koca bir salonda dans ederek temizlik yapan robotlarını görünce, hem ıssız bir odada yalnız kaldıklarını görüp üzüldüm, hem de neşeyle dans etmelerinden keyiflerinin yerine olduğunu hissedip sevindim.