Ulusal Belgesel Yarışması
37. İstanbul Film Festivali

6 - 17 Nisan 2018

Pera Film, 37. İstanbul Film Festivali kapsamında Ulusal Kısa Film Yarışması, Cinemania, Ulusal Belgesel Yarışması bölümlerinin yanı sıra çeşitli film gösterimine ev sahipliği yapıyor.

37. İstanbul Film Festivali kapsamındaki gösterimlerin biletleri 24 Mart Cumartesi günü saat 10.30’dan itibaren festivalin satış kanalları üzerinden gerçekleşecektir. Pera Müzesi’ndeki tüm gösterimler 8 TL’dir. Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

iksv film logo

10 Nisan

16.00 Onun Filmi

11 Nisan

11.00 Turtle Shells

Zavar, Çocuk ve Keklik

16.00 Güzel Adam Süreyya

12 Nisan

11.00 Saraybosna Yürüyüşü

13.30 Başka Tren Gıdı Gıdı

13 Nisan

11.00 Fındıktan Sonra

19.00 Araf

14 Nisan

11.00 Yerel TV

16.00 Parçalar

Araf

Araf

Başka Tren Gıdı Gıdı

Başka Tren Gıdı Gıdı

Fındıktan Sonra

Fındıktan Sonra

Güzel Adam Süreyya

Güzel Adam Süreyya

Onun Filmi

Onun Filmi

Parçalar

Parçalar

Saraybosna Yürüyüşü

Saraybosna Yürüyüşü

Turtle Shells

Turtle Shells

Yerel TV

Yerel TV

Zavar, Çocuk ve Keklik

Zavar, Çocuk ve Keklik

Ulusal Belgesel Yarışması
37. İstanbul Film Festivali

Pera Film, 37. İstanbul Film Festivali kapsamında Ulusal Kısa Film Yarışması, Cinemania, Ulusal Belgesel Yarışması bölümlerinin yanı sıra çeşitli film gösterimine ev sahipliği yapıyor.

Kurum Kurum Galatasaray | Besim F. Dellaloğlu

Kurum Kurum Galatasaray | Besim F. Dellaloğlu

İstanbul tek bir şehir midir? Paris’in üniversitelerinin numaralandırılması gibi bir gün İstanbul da birkaç parçaya bölünüp numaralandırılır mı? Bunlar çok zor sorular! 

Mark Požlep

Mark Požlep

Balkanlardan Gelen Soğuk Hava sergisi kapsamında sergide yer alan sanatçıların eserlerini paylaşmaya devam ediyoruz. Bu kez 1981, Slovenya doğumlu Mark Požlep’in sergideki “Cennetten de Garip” adlı eserini ele alıyoruz. 

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

Bir Fotoğrafçı Biyografisi Pascal Sebah

1857’de Beyoğlu Postacılar Caddesi’nde “El Chark Societe Photograhic” adlı bir stüdyo açan levanten kökenli Pascal Sébah, 1860 yılında fotoğraf tekniğini iyi bilen ve bu alanda Paris’te çalışmalar yapmış A. Laroche adında bir Fransızla birlikte çalışmalarını sürdürmek üzere Rus Elçiliği’nin bitişiğindeki stüdyosuna taşınır...