Görüntü Ustaları: Singapur Fotoğrafçıları

  • 6 Mayıs 2018 / 16.00
  • 17 Mayıs 2018 / 19.00

Yönetmenler: Kirsten Tan, Chai Yee Wei, Pok Yue Weng, Jow Zhi Wei, Liao Jiekai, Wong Chen-Hsi, Jean Qingwen Loo
Oyuncular: John Clang, Darren Soh, Chow Chee Yong, Robert Zhao Renhui, Ho Hui May, Tay Kay Chin, Russel Wong
Singapur, 2011-2015, 92', renkli, İngilizce; Türkçe altyazılı 
 

Bir fotoğrafçıyı deklanşöre bastıran nedir? “Mükemmel kare” veya “karar verme anı” var mıdır? Görüntü Ustaları’nda Singapur’un dünyaca ünlü fotoğrafçılarının yaratımlarının ardındaki süreçleri ve motivasyonları keşfediyoruz. Söyleşiler yaparak ve çalışmalarını inceleyerek işin esasına inmeye ve sanat yaratımına nasıl yaklaştıklarını bulmaya çalışıyoruz. Kısa belgesel film serisinde yer alan fotoğrafçılar: John Clang (yön. Kirsten Tan), Darren Soh (yön. Chai Yee Wei), Chow Chee Yong (yön. Pok Yue Weng), Robert Zhao Renhui (yön. Jow Zhi Wei), Ho Hui May (yön. Liao Jiekai), Tay Kay Chin (yön.Wong Chen-Hsi) ve Russel Wong (yön. Jean Qingwen Loo).

Bu filmin gösterimleri ücretsizdir. Rezervasyon alınmamaktadır.

Singapur’u Düşlemek

Singapur’u Düşlemek

Singapur’u Düşlemek

Royston Olmak

Singapur’u Düşlemek

Ilo Ilo

Singapur’u Düşlemek

Uğursuz Plaza

Singapur’u Düşlemek

Görüntü Ustaları: Singapur Fotoğrafçıları

Singapur’u Düşlemek

Sarı Bir Kuş

Singapur’u Düşlemek

Çırak

Singapur’u Düşlemek

Pop Aye

Görüntü Ustaları: Singapur Fotoğrafçıları

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

1962’de fluxus hareketinin önde gelen üyelerinden Philip Corner, Piano Activities (Piyano Etkinlikleri) başlıklı bir performans sırasında yaptıklarıyla ciddi müzik çevrelerinde büyük olay yaratmıştı.

Konstantinopolis’te Mucizevi Şifalar

Konstantinopolis’te Mucizevi Şifalar

Göz kamaştırıcı güzellikleriyle Konstantinopolis’in ihtişamını yaratan kutsal mekânlar, aynı zamanda değerli röliklerin saklandığı yerlerdi ve bu nedenle şifa kaynaklarıydı. 

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.