Sonsuz Manzaram

Okul Grupları
Anaokulu

Çevrimiçi

Tam Yerinden sergisini çevrimiçi sergi turu ile deneyimleyen öğrenciler, İstanbul’un panoramik  manzaralarını keşfediyor. Atölye çalışmasında öğrenciler sergiden ilhamla, pastel boya, keçeli kalem ve kuru boyalar kullanarak geniş açılı dünya manzaralarını resmediyor.

Malzemeler
Resim kağıdı
Kurşun kalem
Çeşitli boyalar 

Hafta İçi Çevrimiçi Öğrenme Programı
Cuma
10.00-10.30
10.45-11.15
11.30-12.00

İlişkili Sergi: Tam Yerinden: İstanbul’a Panoramik Bakışın Tarihi

Özel okulların çevrimiçi rehberli tur ve atölye çalışmasına kişi başı katılım bedeli: 50 TL
Devlet okulları için çevrimiçi rehberli tur ve atölye çalışması bedelsizdir.

En az 10 en fazla 60 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gereklidir. Rezervasyonun onaylanmasının ardından atölye linki sadece kayıtta kullanılan e-posta adresine iletilmektedir. 

Detaylı bilgi için: ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Mangala Oyunu

Mangala Oyunu

Doğu’ya özgü giysileri içindeki bu üç figür, egzotik bir manzara önünde nargile içip mangala oynarken görülüyor. 1739 tarihli kraliyet koleksiyonları envanterleri, bu grubun üyelerini sarayın haremağası Matthias ve iki odalık olarak tanımlıyor.

Padişahın Emriyle

Padişahın Emriyle

Resimde Żmurko bir harem odasının egzotik imgesini, parlayan kumaşlar, saçılmış mücevherlerle birlikte sunuyor, burayı “padişahın emriyle” öldürülmüş bir odalığın heykeli andıran güzel bedeni için bir dekor olarak kullanıyor. 

Varna Savaşı

Varna Savaşı

Stani̇sław Chlebowski 1864-1876 yılları arasında İstanbul’da Sultan Abdülaziz’in saray ressamı olarak çalıştı. Abdülaziz de sanatsal yeteneğe sahipti ve Chlebowski’nin yaratıcı sürecine aktif olarak katıldı.