Yuvarla ve Boya!

Pera Çocuk
4-6 Yaş

  • 5 Ekim 2024 / 10.30
  • 2 Kasım 2024 / 10.30
  • 28 Aralık 2024 / 10.30
  • 4 Ocak 2025 / 10.30

Hesaplar ve Tesadüfler sergisini rehberli tur eşliğinde gezen çocuklar, hayal gücü ve rastgeleliğin sanatsal çalışmalardaki birlikteliği hakkında sohbet ediyor. Atölyede, farklı renklere boyadıkları bilyeleri ahşap çerçeve ile sınırlandırılmış karton üzerinde yuvarlayan katılımcılar, renk ve hareketten meydana gelen tesadüfi desenler oluşturuyor. Renkli ve eğlenceli bir fon oluşturan çocuklar, bu fon üzerine kartondan kestikleri desenlerle eklemeler yaparak özgün tasarımlarını tamamlıyor.

Kontenjan: 12 kişi
Süre: 60 dakika
Atölye Başına Katılım Bedeli: 250 TL

Etkinlik Pera Müzesi’nde (yüz yüze) gerçekleşecektir.
Detaylı bilgi:
ogrenme@peramuzesi.org.tr

yükleniyor.. Yükleniyor...
yükleniyor... Yükleniyor...
yükleniyor.... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Zamane Öyküleri: Felis <br> Hande Ortaç

Zamane Öyküleri: Felis
Hande Ortaç

Zamane İstanbulları sergisinden ilham alan öykü serisi Zamane Öyküleri, Hande Ortaç’ın öyküsü “Felis” ile devam ediyor! Bu seri, yazarların sergide yer alan fotoğraflardan esinle kaleme aldığı kısa öyküleri bir araya getiriyor.

Paula Rego İstanbul’da!

Paula Rego İstanbul’da!

Biz, yani ben ve okul arkadaşlarımdan bazıları, Paula Rego’yu biliyorduk. İtiraf etmeliyim, ben Rego’nun nereli olduğunu bilmiyordum, Portekiz’in Avrupa’nın neresinde yer aldığını da.

Akışkan Rego

Akışkan Rego

Her ne kadar Rego, geç de olsa, çağının öncü feministlerinden biri olarak kabul edilmişse de, cinsel akışkanlığı ele alışıyla ilgili çok az şey yazılmıştır. Hatta çizim ve resimlerindeki sado-mazoşist akım, partiarka ile sömürülen kadın arasındaki klasik çatışmanın bir okuması olarak anlaşılmıştır. Türkiye ve Almanya’daki ilk müze sergileri, Rego’nun toplumsal cinsiyet ve kimlik hakkında sanıldığının çok ötesinde akışkan bir anlayışa sahip olduğunu gösteriyor.