Zamane İstanbulları Çevrimiçi Sergi Turu

Öğretmenler

Zamane İstanbulları sergisini çevrimiçi rehberli tur ile üç boyutlu olarak gezen öğretmenler sergideki eserler hakkında bilgi ediniyor ve sergi kapsamında üretim tarzları ve kentle kurdukları farklı ilişkiler çerçevesinde İstanbul’da yaşayan 11 fotoğrafçının bir bütün olarak sergilenmemiş yakın tarihli çalışmalarını ve İstanbul’un bugününe yönelik katmanlı ve yenilikçi bir bakış sunan eserlerini inceliyorlar. Katılımcılar öğrencilerine sergiyi verimli şekilde gezdirebilme yolları ve farklı yaş gruplarına yönelik etkinlikleri keşfediyor.

Süre: 40 dakika

İlişkili Sergi: Zamane İstanbulları

Zoom Meeting uygulaması üzerinden gerçekleşecek etkinlik ücretsizdir. Etkinlik sonunda katılımcılara e-posta aracılığıyla katılımcı belgesi gönderilecektir.

En az 10 en fazla 80 kişilik grupların oluşması ve rezervasyon gerekmektedir.

Detaylı bilgi ve rezervasyon için: ogrenme@peramuzesi.org.tr

E-bültene kaydolmak için tıklayınız.

yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
yükleniyor ... Yükleniyor...
Yükleniyor ...

Kuyunun Yanında

Kuyunun Yanında

Tadeusz Ajdukiewicz Doğu’yu, 1877’de, Władysław Branicki’yle birlikte çıktığı Suriye, Mısır, Türkiye ve Kırım turunda keşfetti. Bu deneyim onda derin bir etki yarattı, yaşamının sonuna kadar da Doğulu temaları kullanmayı sürdürdü. 

Mangala Oyunu

Mangala Oyunu

Doğu’ya özgü giysileri içindeki bu üç figür, egzotik bir manzara önünde nargile içip mangala oynarken görülüyor. 1739 tarihli kraliyet koleksiyonları envanterleri, bu grubun üyelerini sarayın haremağası Matthias ve iki odalık olarak tanımlıyor.

Padişahın Emriyle

Padişahın Emriyle

Resimde Żmurko bir harem odasının egzotik imgesini, parlayan kumaşlar, saçılmış mücevherlerle birlikte sunuyor, burayı “padişahın emriyle” öldürülmüş bir odalığın heykeli andıran güzel bedeni için bir dekor olarak kullanıyor.