Aracı

  • 14 Mayıs 2022 / 15.00
  • 21 Mayıs 2022 / 15.00

Yönetmenler: Shira Geffen, Etgar Keret
Oyuncular: Mathieu Amalric, Eddy Mitchell, Nicole Shirer, Sarah Adler, Michelangelo Marchese
Fransa, Belçika, 2019, 4 bölüm, 180', DCP, renkli
Fransızca; Türkçe altyazılı 

Denizanası'nın başarısından sonra Etgar Keret ve Shira Geffen, mini dizi Aracı ile yeniden yönetmen koltuğuna oturuyor. Bilinçaltımızın en karanlık köşelerine esprili bir şekilde gizlice sızmaya çalışan benzersiz bir öykü, David Lynch ve Luis De Funes karması bir sinematografiyle karşınızda: Kendi Japon balığından hukuk danışmanlığı hizmeti alan evsiz bir emlakçı, zamanda yolculuk edebildiğini keşfeder. Geçmişini değiştirebilecek midir; hatta daha önemlisi, geçmişi, acı dolu bir yalnızlıktan ibaret bugününü değiştirebilecek midir?

 

Çarpıcı Gündelik Yaşamlar: Etgar Keret

Üstünkörü

Çarpıcı Gündelik Yaşamlar: Etgar Keret

Bilek Kesenler: Bir Aşk Hikayesi

Çarpıcı Gündelik Yaşamlar: Etgar Keret

Denizanası

Çarpıcı Gündelik Yaşamlar: Etgar Keret

Etgar Keret: Hangi Hayvansınız?

Çarpıcı Gündelik Yaşamlar: Etgar Keret

Etgar Keret: Gerçek Bir Hikayeden Uyarlanmıştır

Çarpıcı Gündelik Yaşamlar: Etgar Keret

Aracı

Çarpıcı Gündelik Yaşamlar: Etgar Keret

Dışarıda

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Giacometti: Erken Dönem Yapıtları

Gençlik dönemi yapıtlarına ayrılan ilk bölümde, az bilinen bir dizi resim üstünden, babası, İsviçreli Art-İzlenimci ressam Giovanni Giacometti’nin etkisi ve genç sanatçının gelişimindeki rolü ortaya koyuyor.

Kopyalıyorum Öyleyse Varım

Kopyalıyorum Öyleyse Varım

Yeni toplumsal ve ekonomik sistemler için alternatif modeller öneren SUPERFLEX’in işleri, enerji sistemleri, içecekler, heykeller, kopyalar, hipnoz seansları, altyapılar, resimler, fidanlıklar, sözleşmeler ya da tasarlanmış kamusal alanlar olarak karşınıza çıkabilir.

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.