RIP!: Bir Remiks Manifestosu

Yönetmen: Brett Gaylor
Kanada, İngilizce, Türkçe altyazıyla, 80’, 2009, renkli

2008 yılında Brett Gaylor’ın yönettiği RIP!: Bir Remiks Manifestosu, dijital müzik paylaşımının yaygınlaşmasıyla birlikte değişen telif hakları kavramını inceliyor. Bağımsız müzik prodüksiyonlarını da savunan yönetmen, 2010 yılında internet üzerinden filmini paylaşarak, izleyicilerin  kendi remix’lerini yapabilmesi için kullanıma sunmuştu.

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Kaçacak Yer Kalmadı

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Cure For Pain: Mark Sandman Hikayesi

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Afrika Semaları Altında

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

İdollerini Öldür

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

1991: Punk'ın Patladığı Yıl

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

RIP!: Bir Remiks Manifestosu

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Haack...Techno'nun Kralı

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Işık Bizi Alana Kadar

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Source Ailesi

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Marley

Geleceği Hatırlamak

Geleceği Hatırlamak

Bir koleksiyona veya arşive bakarak gelecek nasıl kurgulanabilir? Seramiğin dayanıklı yapısı onu hayal edebildiğimiz zamanın sonuna dek kalıcı kıldığından geleceğin nasıl hatırlanabileceğini bir seramik koleksiyonu aracılığıyla düşünmek zihin açıcı olabilir. Sergi kapsamında üretilen eserler, geçmişe dair önemli ipuçları taşıyan bir koleksiyonu taze bir perspektifle ele alma ve geleceği hatırlamaya dair bir adım atma potansiyeli taşıyor. 

İstanbul: Öncesi & Sonrası

İstanbul: Öncesi & Sonrası

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Fotoğraf Koleksiyonu’ndan seçtiğimiz, 1850’lerden 1980’lere tarihlenen İstanbul fotoğraflarındaki manzara ve mekanları, bu yerlerin günümüzdeki görünümleriyle birlikte sunuyoruz!

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

1962’de fluxus hareketinin önde gelen üyelerinden Philip Corner, Piano Activities (Piyano Etkinlikleri) başlıklı bir performans sırasında yaptıklarıyla ciddi müzik çevrelerinde büyük olay yaratmıştı.