Afrika Semaları Altında

Yönetmen: Joe Berlinger
ABD, Güney Afrika; İngilizce, Türkçe altyazıyla, 108', 2012, renkli

Paul Simon'ın efsanevî Graceland albümünde Güney Afrika'da geçirdiği zamanların ve  yaptığı keşiflerin etkisi çok büyüktür. Simon'ın bu albümün 25. yılı nedeniyle bu topraklara geri dönüşünü belgeleyen Afrika Semaları Altında, sadece bu anma konserini görüntülemekle kalmıyor, eski arşivlerden albümün kaydedildiği dönemin Güney Afrikası’nın politik detaylarına da değiniliyor.

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Kaçacak Yer Kalmadı

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Cure For Pain: Mark Sandman Hikayesi

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Afrika Semaları Altında

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

İdollerini Öldür

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

1991: Punk'ın Patladığı Yıl

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

RIP!: Bir Remiks Manifestosu

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Haack...Techno'nun Kralı

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Işık Bizi Alana Kadar

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Source Ailesi

Bu Müzik İzlenir!<br/> Müzik Belgeselleri

Marley

Geleceği Hatırlamak

Geleceği Hatırlamak

Bir koleksiyona veya arşive bakarak gelecek nasıl kurgulanabilir? Seramiğin dayanıklı yapısı onu hayal edebildiğimiz zamanın sonuna dek kalıcı kıldığından geleceğin nasıl hatırlanabileceğini bir seramik koleksiyonu aracılığıyla düşünmek zihin açıcı olabilir. Sergi kapsamında üretilen eserler, geçmişe dair önemli ipuçları taşıyan bir koleksiyonu taze bir perspektifle ele alma ve geleceği hatırlamaya dair bir adım atma potansiyeli taşıyor. 

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Aşk ve Müzikte Ölümüne Sadakat

Bu Bir Aşk Şarkısı Değil sergisi proje yöneticileri Fatma Çolakoğlu ve Ulya Soley, Nick Hornby’nin edebiyat ve müziğin yollarını kesiştiren etkileyici hikâyesi Ölümüne Sadakat’i anlatıyor! 

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Çıplak Kadından Çıplak Tene

Üryan, Çıplak, Nü: Türk Resminde Bir Modernleşme Öyküsü sergisi kapsamında, Cumhuriyet Gazetesi yazarı, Marmara ve Yeditepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Nazlı Pektaş’ın, serginin küratörü Ahu Antmen ile yaptığı ve kısa hali Cumhuriyet Gazetesi’nde yayınlanan röportajın tamamını paylaşıyoruz.