Bir Nokta ve Diğeri Arasında Sonsuz Bir Mesafe Görüyorum

Yönetmen: The Otolith Group
İngiltere, 2012, 33', renkli
İngilizce; Türkçe altyazılı 

Bir Nokta ve Diğeri Arasında Sonsuz Bir Mesafe Görüyorum jestler üzerine bir çalışma ve Otolith Group’un su politikaları ve su estetiği alanında yaptığı üçlemenin ikinci bölümü olarak görülebilir (2010 yapımı Hydra Decapita’nın devamı). Film, Etel Adnan’nın Deniz (2011) eseriyle açılıp yine şiire dönüyor. Deniz maddenin sürekli mutasyona uğrayarak hıza dönüşmesini takip eden felsefenin gücünden yararlanmaktadır. Eğer şiir sınırlamalar içinde yapılan bir çalışmaysa, Bir Nokta ve Diğeri Arasında Sonsuz Bir Mesafe Görüyorum düşüncenin ve okyanusun hareketine odaklanmış bir deney olarak görülebilir.

Gerçek Evimiz Hayatımızdır

Etel Adnan: Sürgündeki Kelimeler

Gerçek Evimiz Hayatımızdır

Gavin Bryars ile Etel Adnan: Bir Ölüm için Beş Duyu

Gerçek Evimiz Hayatımızdır

Bir Nokta ve Diğeri Arasında Sonsuz Bir Mesafe Görüyorum

Gerçek Evimiz Hayatımızdır

Etel Adnan’la Söyleşi

İstanbul: Öncesi & Sonrası

İstanbul: Öncesi & Sonrası

Suna ve İnan Kıraç Vakfı Fotoğraf Koleksiyonu’ndan seçtiğimiz, 1850’lerden 1980’lere tarihlenen İstanbul fotoğraflarındaki manzara ve mekanları, bu yerlerin günümüzdeki görünümleriyle birlikte sunuyoruz!

Geceye Doğru: Cadılar Bayramı Özel

Geceye Doğru: Cadılar Bayramı Özel

Pera Film, Cadılar Bayramı yaklaşırken takipçileri için bir izleme listesi paylaşıyor! Listede, kült filmlerden yakın dönem sinema örneklerine, türler arası gezinen tuhaflıklarla dolu 10 film yer alıyor.

Rineke Dijkstra Bana Bak!

Rineke Dijkstra Bana Bak!

“Portre insanlık durumunun dışından ve de içinden bahseder, bir kişinin fiziği kadar psikolojisini de yansıtır –ya da yansıtmalıdır.”