Hayattan Sonra

  • 16 Aralık 2017 / 16.00
  • 28 Aralık 2017 / 19.00

Yönetmen: Virág Zomborácz
Oyuncular: Márton Kristóf, Zsolt Anger, Eszter Csákányi, József Gyabronka
Macaristan,2014, 93', renkli
Macarca; Türkçe altyazılı
 
Mózes çekingen ve özgüveni olmayan genç bir adam; ilahiyattan mezun olmuş, ailesiyle ücra bir köyde yaşıyor. Otoriter babasıyla oldukça karmaşık bir ilişkisi var; rahip, oğlunu pek ciddiye almıyor ve ona kötü davranıyor. Bir gün baba beklenmedik bir biçimde ölüyor ve hayaleti Mózes’e belirmeye başlıyor, ailede hayaleti görebilen tek kişi o. Genç adam babasının ruhunun nasıl huzur bulabileceğini anlamaya çalışıyor ve kendini hayatında ilk kez dizginleri ele alması gereken bir durumda buluyor.
 
 

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Papatyalar

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

‘Özgür’ Sinemadan Kaçış

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Bahçe

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Zevk Komplocuları

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Hayattan Sonra

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Serbest Düşüş

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Keçi

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Beş Ekim

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Ben, Olga Hepnarová

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Birliktelik

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Küçük Liman

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Beden ve Ruh

Beden ve Ruh <br> Orta Avrupa Filmleri

Işın

Hayattan Sonra

Turquerie

Turquerie

14. yüzyılda Balkanlar’a giren, 15. yüzyılda Konstantinopolis’i fetheden, 16. yüzyılda Viyana kapılarına dayanan Osmanlı İmparatorluğu, uzun süre Avrupa’nın korkulu rüyası olmuştur. Ancak 17. yüzyıl sonlarına gelindiğinde imparatorluğun genişlemesi durmuştu. 

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

“Sönüp gitmektense yanıp kül olmak daha iyidir”

1962’de fluxus hareketinin önde gelen üyelerinden Philip Corner, Piano Activities (Piyano Etkinlikleri) başlıklı bir performans sırasında yaptıklarıyla ciddi müzik çevrelerinde büyük olay yaratmıştı.

Sergey Parajanov Anlatıyor

Sergey Parajanov Anlatıyor

“Olabilecek en kötü hapishane koşullarıyla karşılaştığımda, bir seçim yapmak zorunda olduğumu anladım: ya dibe vuracaktım ya da bir sanatçı olacaktım.”