Kedilere Alerjisi Var

  • 31 Ocak 2018 / 19.00
  • 3 Şubat 2018 / 14.00

Yönetmen: Michael Reich
Oyuncular: Mike Pinkney, Sonja Kinski
ABD, 2016, 82’, renkli
İngilizce; Türkçe altyazılı
 

Hollywoodlu bir köpek tımarcısı, Hollywoodlu bir köpek tımarcısından daha fazlası olmanın hayallerini kuruyor. Michel Pinkney film dünyasının gölgesindeki düşük gelirli yaşam tarzıyla mücadele içinde olan bir adam. İşi küçük düşürücü, evi farelerce istila edilmiş ve aklı sürekli yaptığı analog video deneylerini yansıtan düşük kaliteli düş sahnelerinde geziniyor. Michael’ın bu küçük rutini hayallerinin kadını Dora’yla tanışmasıyla kontrolden çıkıyor. İlk randevularında, yolculukları gerçeküstü bir kaosa evrilen karanlık ve çarpık yollarda ilerledikçe Michael’ın en büyük umutları da en derin korkuları da gerçekleşiyor. Gerçek, fantezi, sanat, romantik komedi ve korku arasındaki sınırlar ise deforme olmuş video sanatı ve delilik arasındaki bir patlamada birbirine geçiyor.

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Hırsız Kedi Paris’te

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Gelecek

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Kedi Kiralama Servisi

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Tuhaf Kedicik

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Kedi

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Kedilere Alerjisi Var

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Tekir

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Samuray Kedi

Miyav! <br> Dilini Kedi Mi Yuttu?

Kedi Ninja

Bir Kedi Dosyası

Bir Kedi Dosyası

Kedilerin Eski Mısır’da ilk kez evcilleştirilmelerinin üzerinden binlerce yıl geçmiş olsa da çekicilikleri giderek artıyor. Dünyanın dört bir yanında çeşitli şehir efsaneleri yüzyıllardır alıp başını gitmekte: Avrupa’nın birkaç farklı bölgesinde, hamile bir kadının bir kediyi tutması ya da onu kucağında oturtması sakıncalı görülüyordu.

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme: Değişim Çağında Kültürel Etkileşimler

Jean-Léon Gérôme, 19. yüzyıl ikinci yarısının en tanınmış sanatçıları arasında yer alır. Akademik resmin en ateşli savunucularından olan Gérôme, İzlenimcilik gibi modern akımlara karşı kişisel bir savaş yürütmüştür. Yaşamının son dönemlerinde, karşı çıktığı akımların yükselişiyle eski popülerliğini kaybetmeye başlasa da 20. yüzyılda da pek çok başka akademik ressam gibi unutulup gitmemiştir. 

Rineke Dijkstra Bana Bak!

Rineke Dijkstra Bana Bak!

“Portre insanlık durumunun dışından ve de içinden bahseder, bir kişinin fiziği kadar psikolojisini de yansıtır –ya da yansıtmalıdır.”