Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 3

  • 12 Nisan 2014 / 16.00
  • 13 Nisan 2014 / 13.30

  • Plaj / 1964 / Yön. Edward Sturlis / 7’
  • Copyright by Film Polski MCWLXXVI / 1976 / Yön. Piotr Szulkin / 3’
  • Güneş: Kamera Olmayan Bir Film / 1977 / Yön. Julian Antonisz / 3’
  • Gözlerimizi Kapayınca Ne Görürüz / 1978 / Yön. Julian Antonisz / 5’
  • Bermuda Tekerleği / 1979 / Yön. Jerzy Kalina / 7’
  • Cinema Verité / 1979 / Yön. Andrzej Warchał / 1’
  • Unutulmaz Bir Gece / 1996 / Yön. Janek Koza / 2’
  • Aile Meselesi / 1996 / Yön. Janek Koza / 2’
  • Ölüme Beş Kala / 2002 / Yön. Mariusz Wilczyński / 4’
  • Maalesef / 2004 / Yön. Mariusz Wilczyński / 13’
  • Havla İt! Mahvet İnci Tanem! / 2006 / Yön. Wojciech Bąkowski / 4’
  • Konuşmalı Film 1 / 2007 / Yön. Wojciech Bąkowski / 5’
  • Şapka / 2007 / Yön. Tomek Sikora / 30”
  • Kekler / 2007 / Yön. Tomek Sikora / 30”

Toplam Süre 60’
(*) işareti ile belirlenen seanslar filmin yönetmeni, yapımcısı veya oyuncusunun katılımıyla yapılacaktır.

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 1

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 2

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Polonya Deneysel Canlandırma Sineması 3

33. İstanbul Film Festivali<br> Polonya Deneysel Canlandırma Sineması

Söyleşi: Polonya Canlandırma Sineması

Turquerie

Turquerie

14. yüzyılda Balkanlar’a giren, 15. yüzyılda Konstantinopolis’i fetheden, 16. yüzyılda Viyana kapılarına dayanan Osmanlı İmparatorluğu, uzun süre Avrupa’nın korkulu rüyası olmuştur. Ancak 17. yüzyıl sonlarına gelindiğinde imparatorluğun genişlemesi durmuştu. 

Geceye Doğru: Cadılar Bayramı Özel

Geceye Doğru: Cadılar Bayramı Özel

Pera Film, Cadılar Bayramı yaklaşırken takipçileri için bir izleme listesi paylaşıyor! Listede, kült filmlerden yakın dönem sinema örneklerine, türler arası gezinen tuhaflıklarla dolu 10 film yer alıyor.

Sergey Parajanov Anlatıyor

Sergey Parajanov Anlatıyor

“Olabilecek en kötü hapishane koşullarıyla karşılaştığımda, bir seçim yapmak zorunda olduğumu anladım: ya dibe vuracaktım ya da bir sanatçı olacaktım.”