Kapın Her Çalındıkça

Yönetmen: Yavuz Üçer
Türkiye, 2021, 25
Türkçe; İngilizce altyazılı

Şerafettin Dağlı, gazinolar döneminde müzik piyasasının zirvesinde yer alan Zeki Müren, Müzeyyen Senar ve Emel Sayın gibi birçok ünlü sanatçıyla sahne alan bir udîdir. Yetiştirdiği müzisyenler de olan Samsunlu, geçirdiği üçüncü felçten sonra konuşamadığı ve müzik aletleri çalamadığı için müzik kariyerine son vermek zorunda kalmıştır. Hikâyesini anlatan eşi Mürüvvet Dağlı 2019’da, Samsunlu 2020’de yaşama veda etmiştir.

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Ah Gözel İstanbul

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Ailem Sahakyan: Samatya Sahakyan Korosu

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Anima

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Araya Korona Girmeseydi…

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Asfaltın Altında Dereler Var!

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Buluşma

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Cemil

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Cemile Sezgin

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Coronameron

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Derik’te Kalanlar

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Diş Ağrısı

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Filistin Mahallesi

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Goca Yörüğün Tohumları

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Gurbet Artık Bir Ev

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Hayalimdeki Sahneler

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Hem Müslüman Hem Feminist

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Heskif

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Home Made

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Hüzün diye travesti ismi var

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

İris

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Kapın Her Çalındıkça

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Köpekçi

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Kusurlu

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Maddenin Halleri

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Mimaroğlu

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Miss Holokost Survivor

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Annemin Saçı

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Nosema

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Olmaz Dediler Oldu

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Patrida

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Santral

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Sepette Diyalog

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Silivri’den Mektuplar

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Sürgünde Bir Yıl

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

The Fraud

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Töz - O hayat bir gün lazım olur sana…

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Uzun Bir Hikaye

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Vegerîna Xizan

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Yeryüzü Ayakları

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Zingal Son Kuşak

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Zor Zamanlar

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Miguel’in Savaşı

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Bak Filmleri

Heykele Geçiş

Heykele Geçiş

Manolo Valdés’in resimleri, maddesel bir mevcudiyet arayışındayken, bu arayış onun heykellerinde daha da belirgindir. Her geçen yıl, bu alanda daha üretken hale gelir. Günümüzde heykel, sanatçının zamanının ve çabalarının büyük bir bölümünü kapsıyor.

Charlotte Wells’ten Bir Not

Charlotte Wells’ten Bir Not

Hafıza güvenilmesi güç bir şeydir: ayrıntılar belirsizleşir ve öngörülemez bir hâl alır. Hatırlamak için gayret ettikçe daha az şey görürsünüz. Kendisini durmadan çürüten bir hafızanın anısı... Son zamanlarda kendimi, duyguların daha dirençli olduğu noktasında ikna etmeye çalışırken buluyorum; ne var ki bu, epey zor bir iş.

Osmanlı’da Kahve İkramı

Osmanlı’da Kahve İkramı

Osmanlı saray ve konak haremlerinde kahve ikramı törenle yapılırdı. Önce gümüş tatlı takımı ile tatlı (reçel) sunulur, ardından kahve ikramı başlardı. Kahve güğümü, tombak, gümüş veya pirinçten yapılmış, ortasında kor ateş bulunan ve kenarlarına takılı üç zincirden tutularak taşınan sitile oturtulurdu. Sitil örtüsü ise, yuvarlak, atlas veya kadifeden, sırma, sim, pul, hatta inci ve elmas işlemeli olurdu.