Olmaz Dediler Oldu

Yönetmenler: Sinan Bal, Özkan Naroğlu
Türkiye, 2019, 29
Türkçe; İngilizce altyazılı

6 aylıkken geçirdiği havale sonucu spastik engelli olarak yaşamını sürdüren Ayhan Yarıcı’nın hayatını içeren bir belgesel film. Gençlik dönemine kadar içine kapanık bir yapısı olan Ayhan Yarıcı’nın engelini arka planda bırakıp yapamazsın diyenlere inat sanatını icra etmek için çıktığı yolun mücadelesini anlatıyor.

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Ah Gözel İstanbul

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Ailem Sahakyan: Samatya Sahakyan Korosu

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Anima

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Araya Korona Girmeseydi…

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Asfaltın Altında Dereler Var!

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Buluşma

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Cemil

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Cemile Sezgin

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Coronameron

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Derik’te Kalanlar

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Diş Ağrısı

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Filistin Mahallesi

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Goca Yörüğün Tohumları

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Gurbet Artık Bir Ev

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Hayalimdeki Sahneler

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Hem Müslüman Hem Feminist

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Heskif

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Home Made

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Hüzün diye travesti ismi var

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

İris

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Kapın Her Çalındıkça

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Köpekçi

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Kusurlu

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Maddenin Halleri

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Mimaroğlu

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Miss Holokost Survivor

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Annemin Saçı

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Nosema

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Olmaz Dediler Oldu

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Patrida

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Santral

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Sepette Diyalog

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Silivri’den Mektuplar

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Sürgünde Bir Yıl

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

The Fraud

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Töz - O hayat bir gün lazım olur sana…

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Uzun Bir Hikaye

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Vegerîna Xizan

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Yeryüzü Ayakları

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Zingal Son Kuşak

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Zor Zamanlar

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Miguel’in Savaşı

14. DOCUMENTARIST İstanbul Belgesel Günleri

Bak Filmleri

Yılbaşının Öteki Yüzü: <br> Pera Film'den Alternatif Yılbaşı İzleme Listesi

Yılbaşının Öteki Yüzü:
Pera Film'den Alternatif Yılbaşı İzleme Listesi

Pera Film yeni yıl yaklaşırken, Hollywood'un zamansız klasiklerinden modern sinemanın unutulmaz örneklerine uzanan 10 filmlik bir alternatif izleme listesi sunuyor.

Osmanlı’da Kahve İkramı

Osmanlı’da Kahve İkramı

Osmanlı saray ve konak haremlerinde kahve ikramı törenle yapılırdı. Önce gümüş tatlı takımı ile tatlı (reçel) sunulur, ardından kahve ikramı başlardı. Kahve güğümü, tombak, gümüş veya pirinçten yapılmış, ortasında kor ateş bulunan ve kenarlarına takılı üç zincirden tutularak taşınan sitile oturtulurdu. Sitil örtüsü ise, yuvarlak, atlas veya kadifeden, sırma, sim, pul, hatta inci ve elmas işlemeli olurdu.

Bir Dönüm Noktası Olarak “Yılbaşı”: <br>Pera Film'den Alternatif Yılbaşı İzleme Listesi

Bir Dönüm Noktası Olarak “Yılbaşı”:
Pera Film'den Alternatif Yılbaşı İzleme Listesi

Yeni yıl, sadece takvimdeki bir değişiklikten ibaret değil. Geçmişin ağırlığının hissedildiği bazen de geleceğin belirsizliğiyle yüzleşildiği bir dönüm noktası olabilir. Pera Film bu yılbaşında, beyazperdenin umut, pişmanlık, nostalji ve yeni başlangıçlar etrafında şekillenen hikâyelerine odaklanıyor.